Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Iemand ervaring met MiracleBerry of MiracleFrooties?

Geplaatst door Tangobeer op January 22, 2013 om 18:00

January 22, 2013 om 18:00
Het gaat om een pilletje dat je smaak beïnvloedt. Voor ongeveer 20 minuten schakelt het je bitter- en zuur-papillen uit en smaakt dus alles zoet.
Zie videootje in het Engels.
Iemand die ze al eens geprobeerd heeft?

:panda:
January 25, 2013, gewijzigd door Tangobeer op January 25, 2013 om 09:12
Blijkbaar nog niet doorgedrongen in Nederland. Ik heb een pakje besteld. Ik ben benieuwd of het een soort geintje is, netzo als die ijsjes die spetteren op je tong óf dat het echt een toepassing heeft en dat het systematisch te gebruiken is om af te vallen.
:panda: :panda:
Onbekend
January 25, 2013 om 14:08
Nee, maar door jouw nieuwsgierig geworden
synsepalum dulcificum
Heb je meteen de naam van de plant, ik heb zelfs gezien dat iemand het plantje op markplaats verkoopt
Het is een tropische plant, tja en of het dan hier overleeft, in de huiskamer, dat zou ik niet weten. Maar goed, moet je sowieso heeeel, veeel plantjes hebben.
Het schijnt in 1725 in africa ontdekt te zijn, wikipedia
Nu heb je info genoeg, weet je tenminste waar je het moet zoeken.
Eerlijk gezegd, had ik het van jouw niet verwacht, maar ben wel altijd nieuwsgierig naar het resultaat. Als het zo'n wonderspul was, had je geen dikke amerikanen.:uhm:
January 25, 2013 om 14:35
Hoi Smurf,
Het is niet automatisch een middel waardoor je afvalt. Ik denk dat als iemand het wil gebruiken om af te vallen, dat er dan een strak schema en goede begeleiding bij nodig is. Immers als alles zoet smaakt, dan zal in het ergste geval iemand alleen maar meer eten en misschien ook wel ongezond.
Ik heb net vanmiddag de MiracleFrooties binnengekregen en zit er nu over na te denken hoe ze 'in te zetten'.
Zelf ben ik vooral nieuwsgierig naar het effect. Bijv. hoe een citroen smaakt, of spruitjes. Misschien is het niet meer dan een gimmick.

Onbekend
January 26, 2013 om 01:36
Dat heb ik er ook uit begrepen, dat het geen afval middel is.
En ik ben met jouw eens, wat betreft het afvallen.

Trouwens ik heb gezocht naar bijwerkingen, maar die kon ik nergens vinden. Normaal als men echt iets eenzijdig teveel eet, in dit geval die bes, kan bijwerkingen hebben.

Maar goed, ik blijf wel nieuwsgierig naar jouw bevindingen, ennuh?
Misschien is het wel net zo vies als zoetstoffen?:moron2:
January 28, 2013, gewijzigd door Tangobeer op January 28, 2013 om 15:17

Ik heb de test gedaan met een Miracle Frootie en daarna: een partje citroen, espressokoffie en zelfgemaakte groentesap. Voor de zekerheid heb ik de groentesap vantevoren nog even geproefd.
Ik kauwde de Frootie, zodat de werking flink door mijn mond verspreid werd. Het smaakte neutraal, maar langzaam leek het alsof het iets zoeter werd.
Een minuut later nam ik een voorzichtige beet in het partje citroen. Dat was erg lekker en niet zuur. Net een hele frisse sinaasappel. Met plezier beet ik in een tweede en derde part van de citroen, totdat ik een halve citroen op had.
De groentesap (oorspronkelijk een beetje muf groene smaak) smaakt iets zoeter, maar het verschil is gering.
De epressokoffie (zonder melk en suiker) smaakt precies hetzelfde.

Een uur later krijg ik last van mijn maag. Niet verwonderlijk natuurlijk, want de tong is de uitsmijter van ons lichaam. Giftige bessen zijn bitter en gezonde bessen zijn zoet. Door de papillen van mijn tong te verdoven heb ik meer citroen binnengekregen dan mijn spijsverteringssysteem prettig vindt.

In de VS worden mFrooties en mBerries aangeprezen samen met een bijbehorend kookboek. Daarin recepten zonder toegevoegde suiker. Bijvoorbeeld pumpkin pie, waarvan de natuurlijke suikers voldoende zijn voor een lekkere zoete smaak míts je je bitter- en zuurpapillen hebt uitgeschakeld.
Ik denk niet dat het een succes gaat worden als afslankmethode. Het is veel te ingewikkeld, zeker als je moet koken voor een hele familie. Het lijkt me ook niet denkbeeldig dat iemand juist meer gaat eten, wanneer alles zoet smaakt.
Wel is het een grappige gimmick in combinatie met een stuk citroen.

January 28, 2013 om 15:47
QTangobeer

Hoeveel van die pillen heb je nu nog over?
werkt het ook als je ze in een glas citroensap gooit?
Of is het echt iets wat je eerst in je mond neemt en dan, na zeg 5 minuten, de azijnfles leegt drinkt? Appelazijn natuurlijk, want daar wordt je mager van. Geloven sommige mensen.
January 28, 2013 om 17:11
Ik heb nu nog 9 pilletjes over.
Ik denk dat een pilletje in een citroenglas niet werkt. Het maakt eten niet zoeter zoals een zoetje, maar het schakelt papillen op je tond uit. Echt het pilletje in je mond werkt dan beter, denk ik.
Yep, azijn is goed tegen vet hè? Middeleeuwse gedachte, maarja nog steeds populair.

January 29, 2013 om 05:18
Schakelt het alle smaken uit? Dus ook bitter? Of schakelt het sec al je smaak uit.
Smaak en geur is nauw verbonden, net als het zien van. Hoe werkt dat dan?

We hebben ook een rubriek waar je die 9 pillen weer door kunt verkopen ;)
January 29, 2013, gewijzigd door Tangobeer op January 29, 2013 om 05:44
Wat ik begrijp is dat het bitter en zuur uitschakelt, dan blijft zoet over. Dan proef je de suiker in de citroen en niet het zure. Geur kan ik weinig over zeggen, ik ruik momenteel niet veel. Zien blijft uiteraard onaangetast en dat maakt het ook grappig, want je ziet jezelf in een citroen bijten, en anderen ook.
Ik was niet van plan ze te verkopen. Ze gaan wel op hier.
Als iemand geïnteresseerd is, Smurf heeft een link naar een verkoopadres in Nederland hier boven geplaatst, maar stel je er niet te veel bij voor.

January 29, 2013 om 05:53
Oké

Wilde het weten voor het geval ik wéér ongelooflijk vies smakende medicjnen moet slikken. Gewoon door de zure appel heen bijten dus.
January 29, 2013, gewijzigd door Tangobeer op January 29, 2013 om 10:31
Wat me bij een tweede experiment opvalt is dat alles een specifieke zoete smaak krijgt, eentonig. Toevallig valt dat bij een citroen heel lekker uit, maar als je een hap neemt van iets anders heeft het dezelfde dunne zoete smaak, die je bijvoorbeeld bij koek of chocolade niet zou willen. Mijn groentesap smaakt nu precies zo als mijn fruitsap. En die specifieke smaak blijft dan ook hangen in je mond. Nee, hierop kan je volgens mij echt geen dieet baseren.

@Boekenkind, ik wil je best 1 of 2 toesturen om te proberen (als je ze doormidden breekt werken ze ook nog prima en heb je twee keer zoveel), maar dan moet je me even een berichtje sturen. Andersom lukt niet.

January 29, 2013 om 11:25
Tangobeer

Dank voor je aanbod. Ik ga gewoon zorgen dat ik die medicijnen niet voorgeschreven krijg. En anders maak ik, zo als de laatste keer, wel weer genoeg herrie dat ik de kinder vorm krijg. Met sinaasappelsmaak. :lachen:

En andersom kan altijd hoor. Via nieuwe berichten, bij instellingen, kun je ook aan een gesloten profiel een PB sturen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.