Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Even voorstellen

Geplaatst door Marieke2408 op January 23, 2013 om 03:55

January 23, 2013 om 03:55
Hoi!

Ik ben Marieke 23 jaar en weer terug op valfaf! Mijn oude account is verdwenen vandaar dat ik weer een nieuwe heb aangemaakt.
Ooit woog ik op mijn 19e 85kg! En ik ben alweer hard onderweg om daar weer terug te komen. Daarom trek ik nu aan de rem. Het afgelopen jaar was soms erg moeilijk en als ik me rot voel, dan ga ik eten. Ook dit jaar staat er weer veel te gebeuren, maar ik ben er klaar voor! Daarom ook weer begonnen met bewust eten en bewegen. Ik wil weer terug naar de 65kg! Het is mogelijk, dus heb ik alle vertrouwen dat het me gaat lukken.

Groetjes!
Onbekend
January 23, 2013 om 04:38
Heel veel succes!!!
January 23, 2013 om 04:47
Dankjewel!
January 23, 2013 om 06:40
fijn dat je nu al gaat beginnen was vroeger op jou leeftijd 66 kilo en werd steeds zwaarder door nare zwangerschappen en opgekropte gevoelens. Vanaf nu gaat het naar beneden je gewicht maak je zelf trots.

en tuurlijk ga het je lukken.

groetjes
January 24, 2013 om 12:32
Succes! ik ben ook onderweg naar de 65kg :)

groetjes
Onbekend
February 7, 2013 om 03:58
Ik ga je toevoegen!! ;)
Onbekend
February 7, 2013 om 04:10
Succes Marieke!
February 7, 2013 om 04:15
Wel Marieke Hier hebben we ook voor de zoveelste keer aan de rem getrokken. Ik moet wel zeggen dat ik 2 maanden en half voor de 2de keer moeder ben geworden maar toch wil ik direct iets doen aan mijn gewicht en me weer beter voelen! In ieder geval ga ik je toevoegen als buddy en in ieder geval wil ik je veel succes toewensen! x
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.