Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afvallen en WII gebruik

Geplaatst door Remcoc op January 26, 2013 om 15:42

January 26, 2013 om 15:42
Ik ben benieuwd eigenlijk naar de mening over afvallen in combinatie met sporten op de WII.

Op aanraden van ga ik dit namelijk doen (het is namelijk gebleken dat de sportschool bij mij stress opwekt in plaats van ontspant), wie hebben hier ervaring mee??

hoor het graag
January 26, 2013 om 15:48
Ik vind het een leuke manier om beweging te krijgen.
Heb 3 workout spellen die ik met het balanceboard doe.
January 26, 2013, gewijzigd door Remcoc op January 28, 2013 om 06:47
@gabybreeuwer oke, super, welke als ik vragen mag??
Onbekend
January 26, 2013 om 16:20
Ik doe zumba op de wii, dat is wel een goeie workout.
January 26, 2013, gewijzigd door Remcoc op January 28, 2013 om 06:47
@garlandrose oke dank je wel, ga eens kijken op game forums, wat er allemaal te krijg is
January 28, 2013 om 05:15
Ik doe Just Dance, vind ik erg leuk om te doen.
January 28, 2013, gewijzigd door Remcoc op January 28, 2013 om 06:46
@apsieflapsie just dance, ja dat heb ik ook nog ergens liggen geloof ik, oke dank je wel voor het attenderen op deze game
January 28, 2013 om 10:15
Ik heb My fitness coach Cardio workout, Dance workout en Wii fit plus.
Zitten complete trainingsschema's bij en is erg leuk om te doen.
January 28, 2013 om 10:28
@gabybreeuwer, gaaf, die dance workout ken ik niet dus maar eens kijken bij game mania of dat wat is voor me, ja ik vind het geweldig dat je met een spelcomputer zo actief kan zijn.

dank je wel voor het attent maken hierop
Onbekend
January 31, 2013 om 14:48
Is een dvd niet wat voor je, bootcamp ofzo, leuk om thuis te doen.

January 31, 2013 om 15:01
@ helskinky ja, ik zoek nog eerst ff de dvd van jillian michaels 30 days of shred, en dan langzaam aan opbouwen, mijn lichaam is nu niet in shape voor van 0 naar 100 in 10 seconden hahahah
Onbekend
January 31, 2013 om 15:11
ik doe niet veel op de wii maar ik heb bootcamp van billy blanks... leuk om te doen en je kunt rustig beginnen, als je jezelf bezig ziet is het begin hilarisch...
January 31, 2013 om 15:25
@ bundy1976 is dat een wii game, of dvd serie??
Onbekend
January 31, 2013 om 17:10
Ik heb een dvd bootcamp idee met body combat. Daar wordt je wel moe van en gaat je conditie zeker van omhoog en het getal op de weegschaal omlaag.
Onbekend
February 1, 2013 om 00:42
remco< sorry een dvd serie (ik was niet heel duidelijk) heb ik toen gedownload tijden terug)
February 1, 2013 om 03:18
oke, heb al lopen zoeken op het net maar helaas lol beide niet meer te vinden hahahha
February 1, 2013 om 05:19
De WII vindt ik zelf niet zo geslaagd voor het afvallen, maar de XBOX met Kinect daarin tegen is echt een uitvinding.. Vooral Fitness Envolved 2012 is echt een aanrader en zorgt voor flink wat zweet..
February 1, 2013 om 05:34
@macer, dank je wel voor je reactie, ik ben in de gelukkige positie dat ik beide heb, maar ik vind de kinect nogal traag, of is daar iets aan te doen. als die iets sneller zou reageren dan is het super.

Maar met de wii heb je ook hele leuke en zware Programma's hoor. neem Unew fitness, die kan er ook aardig inhakken bij beginners
Onbekend
February 4, 2013 om 14:43
Remcoc misschien zijn die bootcamp dvd van Billy nog op marktplaats te vinden, ook pilates er erg lekker om te doen
February 4, 2013 om 14:54
ja ben al aan het zoeken geslagen, en heb nu een pilates, yoga en tai chi dvd, dus kan al starten

February 13, 2013 om 07:28
Wij hebben thuis UFC personal trainer voor de WII. Zit een belt bij om aan je dijbeen te bevestigen. Zit ook wat boksen, martial arts in, en je kan zelf work-outs samenstellen :). Ze richten zich ook op bepaalde spiergroepen, dus je kan echt veel kiezen. Misschien ook iets om eens te checken :)
February 28, 2013, gewijzigd door Tispe op February 28, 2013 om 06:46
Ik (ben) was een bankhanger van het ergste soort, toen ik 4 maanden geleden stopte met roken en mij kapot geschrokken was van wat ik op dat moment schoon aan de haak woog, gelijk besloten om ook wat aan mijn gewicht van 118 kg te doen.
Miijn vriend greep deze gelegenheid aan om voor mij een hometrainer aan te schaffen die op de Wii aangesloten kan worden met het spelletje Cyber Bike. Dit beviel mij prima, lekker voordat ik naar kantoor ga even een 1/2 uur fietsen zonder kou en nattigheid, maar bleek al redelijk snel te vervelen, dus de Balanceboard en Wii Fit Plus aangeschaft. Vanaf dat moment ging het afvallen een stuk beter. Wat simpele Yoga oefeningen (ben zo stijf als een hark, dus rustig aan), 30 minuten steppen of op de plaats "joggen" terwijl ik het nieuws kijk, hoela hoop, en wat balance spelletjes en voordat ik het weet heb ik alweer een uurtje erop zitten.
Ik merk dat bewegen voor mij noodzakelijk is om af te vallen en dat ik toch op de lange duur niet genoeg heb aan de Wii, was wel een heel mooi middel om mij aan het bewegen te krijgen. Vanaf 1 april weer eens een sportschool proberen, maar wel met begeleiding.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.