Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Even voorstellen

Geplaatst door Remcoc op January 26, 2013 om 15:46

January 26, 2013 om 15:46
Hoi, ik ben Remco, woonachtig in de achterhoek en werkzaam als technical support engineer in de koffie industrie (nee niet D E). Door mijn onregelmatig leventje, stoppen met roken en een Burnout, ben ik 46 kilo aangekomen, niet echt goed. Ben nu hier om een geslaagde poging te doen om de 100 kilo weer te halen (dat mag met mijn 1,96 mtr) en eraf te houden. Dit laatste is het lastigste deel voor mij (erfelijkheid geloof ik). Dus tips etc, zijn altijd welkom.

Op naar een gezond en mooi 2013
January 27, 2013 om 11:28
He Remcoc, ik zie dat er helemaal niemand gereageerd heeft, dus dat doe ik maar even :)
Ik ben sinds afgelopen dinsdag op deze site en dat bevalt me prima. Ik vind het prettig om het dieetdagboek bij te houden zodat ik goed inzicht krijg in wat ik eet en drink en hoeveel vezels enz er dan in zit. Overigens, je zegt door onregelmatige diensten, dat schijnt best wel lastig te zijn als je wilt lijnen. Ik zou je aan kunnen raden om daar nog even op te googlen voor wat extra tips.
Veel succes enne, als je wil kunnen we buddies worden hoor.
January 27, 2013 om 11:42
@paula75,

dank je wel, en gezellig je hier te ontmoeten, ja ik moet maar eens dieper gaan graven op internet wat goed voorme is hahaha. en dat onregelmatige komt omdat ik werkzaam ben als technical support engineer in de koffie branche, geen 9 tot 5 baan lo. en ja hoor buddies worden is leuk en lijkt me gezellig, alleen weet ik ff niet hoe dit moet, zit hier ook net een paar dagen op lol
January 27, 2013 om 11:45
Jij volgt mij nu en als ik jou ook ga volgen zijn we buddies, simpel he :) Mag ik vragen hoe je probeert af te vallen?
January 27, 2013 om 11:48
oke lol, ja ik volg je hahaha, dus dat is stap 1 hahaha, ik doe nu op dit moment even Be in Shape (eiwitrijk dieet) en zodra ik de eerst 25 kg kwijt ben dan ga ik over op wat de dietist me voor gaat schrijven. dus die 2 dingen doe ik op dit moment
Onbekend
February 4, 2013 om 14:33
heel veel succes Remco!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.