Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Geplaatst door Remcoc op February 7, 2013 om 12:08

February 7, 2013 om 12:08
kan je berichten verwijderen, er staan berichten in mijn inbox, die zooooooooooo lang zijn dat het fijn is als ik die kan inkorten naar zeg de laatste 10 berichtjes of definitief uit de inbox weg wil hebben.

hoor het graag
February 7, 2013 om 12:24
En van wie zijn die berichten dan :)
February 7, 2013 om 12:35
hahaha nee nee gewoon in het algemeen, ik groet iemand geen reactie, oke weg bericht, en wij hebben een heel lang chat staan maar is zonde om steeds zo'n end te scrollen naar beneden hahahah, je moet gewoon met nieuw item kunnen beginnen
Onbekend
February 7, 2013 om 13:48
zag gister toevallig dat als je op de blauwe tekst van een bericht klikt, je hem kan verbergen, hij is dan verdwenen tot diegene je weer een bericht stuurt (maar zoals jij het beschrijft zal dat we niet gebeuren :)
maar weghalen kan volgens mij niet
February 7, 2013 om 14:03
oke, hmmm ach is geen noodzaak, maar wel eens lastig lol
February 7, 2013 om 15:20
Remcoc

Wat Bundy1976 al schrijft. Je kunt berichten/PBtjes alleen maar verbergen.
Als je het bericht aan klikt, die lange conversatie dus opent, staat er boven het bericht in het blauw bericht verbergen.
Klik je daar op dan komt er een scherm met een vette blauwebalk Bericht verbergen.
Klik daar op en het bericht is weg. Nu ja, niet weg, maar verstopt.
Berichten kun je niet meer verwijderen op Valtaf. Wat daar de achter liggende reden van is, weet ik niet. Ik vind het vervelend, maar het is nu eenmaal zo.

Chat berichten weet ik niet. Volgens mij gaan die weg als je je profiel sluit.
Maar of dat ook zo is?
February 7, 2013 om 15:35
nee pb blijven staan, nadeel is dat systeem er trager van wordt hahahha
February 7, 2013 om 16:04
Remcoc

Klopt, hoe meer berichten en hoe langer de tekst, hoe trager je getypte tekst in beeld komt.
Als je bepaalde PB's wil laten staan prima toch. Maar ik doe alles waar ik niets meer mee moet wel weg. Dat scheelt echt een slok op een borrel.

En zo nu en dan je cache legen. Dat is bij beveiliging je browse geschiedenis eens lekker opruimen dat scheelt ook.
February 7, 2013 om 16:18
maar nu is de vraag: hoe verwijder ik ze hahaha, want er zit geen delete knop op
February 7, 2013 om 16:43
Remcoc

Wat wil je dan delete? de berichten gaf ik je aldoor, chat zou ik niet weten.
Bij persoonlijke berichten kun je ook wel, als ik het goed heb, jouw deel van het typ werk weg halen. Maar niet van de andere persoon. Dat scheelt ook al een hele slok.
Maar het blijft behelpen.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.