Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddy gezocht!

Geplaatst door Robin1993 op February 13, 2013 om 06:29

February 13, 2013 om 06:29
Hallo iedereen,
Ik ben 2 jaar geleden van 77 kilo naar 64 kilo gegaan! met dit gewicht was ik ontzettend blij! Nu ben ik afgelopen september begonnen met een nieuwe studie, wat ontzettend veel stress met zich meebrengt. Hierdoor schiet gezond eten en sporten en nogal eens bij in. En ook de gezellige borrels en feestjes die het studentenleven met zich mee brengt helpen niet bepaald! Ik ben op zoek naar een buddy waarmee ik tips kan uitwisselen en hopelijk kunnen we elkaar motiveren om gezond te eten en actief te blijven!
Groetjes Robin
February 20, 2013 om 05:56
Hey Robin, volgens mij komen wij wel een beetje overeen! Lees mijn introductie tekst op mijn profiel maar eens. Het lijkt me een leuk idee om elkaar te steunen; ik ben al in jouw situatie geweest en ik kan je dan volgens mij ook wel goede tips en trucs meegeven. Lijkt het je leuk?

Groetjes, Tamar.
February 23, 2013 om 08:03
Hey!

Ik ben ook nieuw hier, net aangemeld en gemotiveerd om gezonder te gaan eten!
Heb net een club aangemaakt ' 5 a 10 kilo eraf' om elkaar te motiveren en tips te geven. Als jullie 't leuk vinden kunnen jullie je daarbij aansluiten. :)

Groetjes, Mirjam
February 23, 2013 om 08:06
Heb jullie trouwens even toegevoegd aan de mensen die ik volg. Jullie kunnen mij ook volgen als je wilt. Moet nog even uitvogelen wat je daar precies mee kan ;)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.