Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Grammie is gefrustreerd en nieuw!

Geplaatst door Grammie op February 19, 2013 om 05:19

February 19, 2013 om 05:19
Hoi ik ben grammie, 48 jaar en mum van 4 kids.
In November ben ik gestopt met roken en man wat ben ik daar trots op maar onvermijdelijk kwamen er wat kilo's bij. Ik voelde me een worstje...... En omdat het de vorige keren fout ging met niet roken als ik te veel aankwam ben ik in gaan grijpen. Ik wist dat ik weer zou gaan roken als ik nog meer ging aankomen. Dus eerst gaan sporten. Met de tong op de grond gaan hardlopen , soms bijna janken van ellende maar dat is gelukt. Inmiddels loop ik 3 keer in de week 7 a 8 km . En ik vind het heerlijk, zelfs sneeuw en min 8 konden me niet tegenhouden. Het aankomen is gestopt maar ik wil terug naar mijn gewicht van 55 kilo. Dus kettlebell training toegevoegd. Maar nu komt de frustratie om de hoek, ik eet supergezond met zo,n 500 gram groenten per dag en fruit, geen brood , pasta ed. En ja ik weet dat ik geduld moet hebben en ik zie mijn omvang wel afnemen en ja ik weet dat gewicht niet alles zegt maar toch wil ik die wijzer op die weegschaal naar beneden zien gaan........dus maar hier ingeschreven om mijn verhaal kwijt te kunnen en herkenning te vinden. En ik weet dat ik slank gevonden wordt door de medemens maar ik wil slanker en gespierder zijn. Ik ben nu tegen de 50 aan het lopen en ik wil er goed uit blijven zien. Ja ,.......wellicht is dat ijdel. Overigens heb ik een hele berg meer energie gekregen sinds het stoppen met roken en gezond eten. Alleen maar pluspunten!
February 19, 2013 om 10:24
Veel plezier met het sporten. lekker buiten hardlopen. vooral van genieten is mijn advies.

Groetjes appelperzik
February 22, 2013 om 13:21
Ten eerste echt super goed dat je gestopt bent met roken! Ik weet hoe moeilijk dat is. Dat betekend wel dat je de motivatie hebt om je leven gezonder te maken. Dus ik denk dat je er wel gaat komen met dat gewicht. Dat je een tijd hetzelfde blijft wegen is normaal, dat heb ik ook gehad.Je lichaam heeft ook tijd nodig om te wennen aan je nieuwe lifestyle.Vooral niet opgeven! Wat mij leek te helpen was wat extra water drinken ongeveer 2l per dag toen gingen de kilotjes toch weer naar beneden. Succes :)
February 23, 2013 om 03:31
Dank je wel moesje voor je bemoedigende woorden. Ik denk ok wel dat ik er ga komen maar ben te ongeduldig. Ik zie in de spiegel wel verschil en alles zit losser in de taille. Op naar de strakke buik. Ik las laatst de volgende uitspraak: summerbodies are made in winter! Tja, dus ondanks min 5 hier ga ik mijn loopschoenen aantrekken en aan de bak. Dus nee ik ga NIET opgeven. :-)))
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.