Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

App?

Geplaatst door op February 19, 2013 om 14:22

Onbekend
February 19, 2013 om 14:22
Is er ook een app voor Android? En is er ook een overzicht waar ik kan zien of ik voldoende van de verschillende voedingsstoffen heb gehad die dag?
February 19, 2013 om 14:32
@Blackbirdy71

Er is geen app van Valtaf. Er is wel een mobiele versie. Die werkt op apparaten tot 8 inch.
Voor groter is er alleen de normale website.

Dus nee geen app, niet voor Ipad maar ook niet voor Android.
Ondanks al ruim 3 jaar er om vragen. Sorry.
Onbekend
February 19, 2013 om 14:50
Dank je voor de reactie. En heb je ook een antwoord op mijn 2de vraag?
February 19, 2013 om 14:58
Ik had die 2 vragen even niet los gezien.

Heb je het dieetdagboek nog niet gevonden?
Op de blauwe balk staat O.a. lichaam, die gebruik je voor het bij houden van je gewicht en maten. Dieetdagboek is om je eetdagboek in te vullen. Daar vul je echt alles in wat je in je mond stopt. Aan het einde staat dan wat je totaal over de dag hebt geconsumeert/ of geconsumindert. Via dat stukje geef je ook je beweegdagboek door.

Als je hulp wil met invullen geef je nog maar even een seintje.
Onbekend
February 19, 2013 om 15:14
Ik heb het dagboek wel gevonden, en ook ingevult voor vandaag. Maar hoe kan ik zien of ik bv voldoende vezels of vitamine C heb binnen gekregen die dag? Ik heb eerst de eetmeter van het voedingscentrum gebruikt en hier werd dat steeds aangegeven. Maar ik wil valtaf.nl proberen omdat ik gelezen heb dat deze completer is. Daar lijkt het inderdaad op, alleen mis ik dat stukje nog.

Groetjes....
February 19, 2013 om 15:29
Valtaf heeft een hele uitgebreide Calorie Tabel, Waar je ook zelf producten aan toe mag voegen. Mits ze gekocht zijn in de winkel :DD:
Maar als je zoekt naar vezels dan wordt het al moeilijker, tot september 2011 konden we die niet toevoegen. Vandaar dat er nog heel veel niet is toegevoegd.
Vitamine C zal je helemaal niet vinden. Het enige mineraal dat er bij Valtaf wordt bij gehouden is natrium. Maar ook dat kan pas sinds september 2011.
Wat dat betreft is het Voedingscentrum dus wel uitgebreider.

Als het goed is kun je in die taart punten zien wat je aan koolhydraten/vet enz. hebt genuttigd.
Maar zoals gezegd. Vitamines enz. staan niet in de Tabel. En ik verwacht ook niet dat die gaan komen. We hebben al moeten knokken voor vezels en natrium.
Onbekend
February 19, 2013 om 16:40
Ok, dank je voor je reactie. Jammer dat het niet mogelijk is. Verder vind ik het tot nu toe een prima site.

Groetjes Merel
February 20, 2013 om 09:08
Dat is het ook hoor. Ook al mopperen we geregeld.
O.a. dat er nog steeds geen app. is. Maar wie weet zien de programmeurs nog eens het nut daarvan. Tot nu toe nog niet echt. Dus blijven we zeuren.
February 20, 2013 om 12:48
Een app zou heel handig zijn. Ik gebruik nu een andere app omdat het handiger is dan steeds achter je pc te moeten kruipen en daarom ook niet meer deze site...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.