Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

datatabel

Geplaatst door Doel64 op March 2, 2013 om 08:55

March 2, 2013 om 08:55
bij datatabel kan ik de datum/gewicht/streefgewicht/bmi vinden. Ik zou daar echter graag datum/gewicht/streefgewicht/opgenomen caloriën/verbruikte caloriën willen vinden. Als ik deze instelling maak door het aanvinken van de betreffende items dan komen de corresponderende kolommen niet in beeld en bovendien verdwijnen de instellingen steeds weer zodra ik naar een andere pagina ga.
Wat doe ik fout?
March 2, 2013 om 10:52
@Doel82

Ik had daar gisteren dacht ik al een antwoord op geschreven.
Wat jij wil kan alleen bij je eetdagboek.
In zovere, je kunt daar in een staafdiagram zichtbaar maken wat je hebt verbruikt door bewegen en wat je hebt geconsumeerd.
Vóór de release van september 2011 kon je dat ook zichtbaar maken in je gewicht grafiek. Maar dat kan, helaas, niet meer. Is niet modern genoeg, vrees ik.

Je kunt er wel om vragen bij Clyde, maar ik verwacht niet dat het nog terug komt, er is al vaker omgevraagd en toen was het antwoord negatief.
March 2, 2013 om 10:59
@Doel82

Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt.
Als je op je profiel pagina naar datatabel gaat en aanvinkt inname door voeding en calorievebruik, dan komen er in die lijst aan de rechter kant 2 kolommen bij, voeding en sport. Bij mij blijven ze wel staan. Ik hoop dat je dat bedoelt.
March 2, 2013 om 11:38
Dank je voor je antwoord! Dat laatste is inderdaad wat ik bedoel. Het is alleen echter bij mij zo dat de kolommen voeding en sport helemaal niet zichtbaar worden en wat ik van jou nu begrijp is dat ze bij jou wel zichtbaar worden.
March 2, 2013, gewijzigd door Boekenkind op March 2, 2013 om 12:02
@Doel82

Ik log in als boekenkind.valtaf-beta.nl
Misschien dat, dat de clou is, gebruik je wel de "nieuwe"site??

Nee dus, want bij boekenkind.valtaf.nl komen die 2 kolommen ook gewoon.
March 2, 2013 om 14:02
Fantastisch Boekenkind!!! Het werkt!!! Zo heb ik een prachtig overzicht en kan ik mooi uitvogelen vanaf hoeveel caloriën ik ga afvallen........ ;-)
March 2, 2013 om 15:02
:+:
March 4, 2013 om 06:49
Ik heb ook een vraag betreffende de datatabel:
Ik heb mijn gewicht van 1 augustus 2012 en van 1 november 2012 ingevoerd en nu gaat er ergens iets fout, want deze tekst staat bij "Tispe in het kort":
Tispe weegt nu 113.90 kg en wil graag 70.00 kg wegen. Haar BMI is op dit moment 42.87. Zij is 5.00 kg afgevallen.
Terwijl ik vanochtend 103.9 kg woog .... waar ik toch wel heel erg trots op ben.
Ik ben op de nieuwe website bezig.
Wat heb ik (hoogstwaarschijnlijk) fout gedaan?
March 4, 2013 om 07:36
SorryTipse, ik heb geen flauw idee.
March 4, 2013 om 08:24
Tipse

Sorry, maar ik mag jouw datatabel niet zien. Site geeft dan een fout.
Maar ergens staat daar dus een fout.
Je grafiek (die kan ik wel zien) geeft aan dat je bent begonnen met 118.9 kilo op 1 augustus 2012. Als je dan nu invoert 103.9 op 4 maart 2013 ben je voor Valtaf 5 kilo afgevallen. Maar het zouden er 15 moeten zijn.
Dus of je hebt ergens een verkeerd begin gewicht door gegeven, of je hebt ergens een gewicht ingegeven wat niet klopt.
Het beste is je hele datatabel na te kijken. Daar ergens moet een fout zitten.
De grafiek en datatabel zijn gerelateerd aan de cijfers die jij bij lichaam invoerd.

Datatabel staat rechts boven je grafiek.
Als je daar op klikt krijg je alle informatie.

March 4, 2013 om 12:49
Ik kom de datatabel nu ook weer niet in, dat gebeurde van het weekend ook vaak.
Ik krijg dan deze foutmelding:
Deze fout (HTTP-fout 500 - Interne serverfout) houdt in dat de bezochte website een serverprobleem heeft waardoor de webpagina niet goed kan worden weergegeven.
Ingevoert, dat kan je ook op de grafiek zien:
1 aug 12 118.9
1 nov 12 113.9
27 feb 13 104.3
28 feb 13 104
1 mar 13 104.2
2 mar 13 103.6
3 mar 13 103.2
4 mar 13 103.9
Ik zie niet wat hier fout aan is.
Onderaan de de pagina waar de grafiek staat, bij "laatse metingen" staan de gegevens wel goed.
March 4, 2013 om 13:23
Tispe

Je moet echt de cijfertje in die tabel kunnen zien.
Met de andere gegevens er naast.
Wat me wel opviel is dat je bij je grafiek samenstellinglichaam de vochtlijn ontbreekt, en bij maten, taille en borst, meet je die niet?

Ik kan bij mij via lichaam op de balk boven in, ook de datatabel oproepen.
Misschien dat hij bij jou daar wel werkt. Daar kan ik niet op klikken, dan krijg ik mijn eigen gegevens. En zo hoort het ook!, anders zou ik er zo maar in kunnen veranderen.
Ergens in de gegevens van die tabel zit een fout. Maar welke :ffdenken:
March 4, 2013 om 14:18
Ik heb geen idee hoe ik mijn vochtlijn moet meten.

Ik kom mijn datatabel gewoon niet in, krijg elke keer de melding dat er een serverfout is.
March 4, 2013 om 15:14
Tispe

Dat zou op je weegschaal moeten staan. Als jij bij lichaam wel vet en spieren in kan vullen, zou er dus ook ergens op die weegshaal vocht moeten staan. Tenminste, dat doet de mijne wel. In het scherm Lichaam op de blauwe? balk en dan daar weer bij maten en gewichten.

Dat je, je datatabel niet in komt is niet goed. Dat is iets voor Clyde om naar te kijken. Die kun je, eventueel, even een PBtje sturen of hij dat kan repareren voor je.
Clyde heeft een profiel op de site.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.