Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Winkels, reclame of een posting die afvallen leuk maakt.

Geplaatst door op March 2, 2013 om 12:34

Onbekend
March 2, 2013 om 12:34
Ik woon in een grote stad en vind steeds nieuwe winkels die producten verkopen die variatie in onze eetstijl maken.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of ik verwijzingen naar websites of winkels hier mag plaatsen.
Wanneer mag het niet omdat het reclame is?
March 2, 2013 om 19:56
Het mag niet als je naam, adres, plaats of telefoonnummer van de winkel vermeld en voor websites die goederen, methodes of diensten verkopen mag je geen links vermelden die rechtstreeks naar die website verwijzen.
E.e.a. ter beoordeling van de Moderator die wel gemandateerd zal zijn om postings naar eigen inzicht te beoordelen.
Onbekend
March 3, 2013 om 12:59
Omdat het leven leuk moet blijven terwijl je moet afvallen of op gewicht moet blijven, we hebben immers levenslang, probeer ik veel te variëren o.a in het eten, met sporten doe ik dat ook, elk jaar probeer ik anders.
Sinds onze stad een tram tunnel heeft zijn daar ook 2 ondergrondse supermarkten gekomen; makkelijk te vinden als je uit de kelderetage van V&D de tramtunnel in gaat. Een is een Eko-plaza en een oriëntaalse supermarkt.
Bij deze laatste kan je een keur van dingen kopen die in een caloriearm en ook vegetarisch dieet passen.
Ik koop daar mijn tahoe en tofu maar ook alles om zelf sushi te malen. Ook hebben ze verschillende misosoepjes(35 cal.), vegetarische beef jerks, niurou, jasmijnthee in grootverpakking, veel producten op basis van zeewier en dozen crackers die weer in eenheidsverpakkingen zitten van 3 stuks. Dit is nog weinig wat wordt verkocht dat wij daar kopen. Verse sojabonen zijn daar ook te koop/
Ons brood halen we wekelijks bij B-Brood, die hier verschillende zaken heeft. Kan brood nog lekkerder? o, ja, het Amsterdamse brood van Hartog. Ik zal maar niet uitweiden over het brood van de Franse bakker in de Fred..

Jullie hebben vast ook leuke tips van winkels in de andere steden.
March 3, 2013 om 15:43
Groningen is een bruisende studentenstad. De jongste stad van Nederland kent een lange, roerige geschiedenis en dat is te zien aan de historische pakhuizen, hofjes en gebouwen. Groningen is ook een stad met lef, de stad heeft de meest vernieuwende architectuur binnen haar grenzen. En Groningen is ooit verkozen tot Beste Binnenstad, omdat het er zo goed toeven is. Maak het mee, ga Groningen beleven!
March 3, 2013 om 17:05
@Tangobeer
Inderdaad er gaat niets boven Groningen ;)
Onbekend
March 3, 2013 om 17:20
Inderdaad, maar wat eten betreft, leuke speciaal zaakjes?

Zaterdag een gezellige markt en een ijssalon in dat smalle straatje die caloriearme yoghurtijs verkoopt. Een koffieshop van DE, waar je ook behalve huishoudelijke artikelen ook goede koffie kan drinken. Veel design winkels maar misschien nog een aanrader wat etenswaar betreft.
Hebben jullie tips voor de Groningers voor ons?

Geweldig museum, met een restaurant met een verrassende menukaart.
Onbekend
March 7, 2013 om 09:14
@:DitIsMijnJaar2013

Voor mij is er geen lekkerder brood dan het normale brood, geen zuurdesem, van de "Vlaamsche Bakker". Vaak is brood uit de natuurwinkel hard en proef je amper dat er beleg op zit. Dit is overheerlijk en het vult.
Tijd speelt geen rol bij de Vlaamsche Bakker. Want dankzij de lange rijstijden krijgen de Vlaamse broden meer smaak en blijven ze langer vers. Dit proces van 'slow-baking' kan tot zelfs 24 uur oplopen. En het resultaat mag er zijn: Een karaktervol authentiek Vlaams brood met een volle smaak dat bovendien lang vers blijft.
De geur en smaak van dit ovenverse brood worden natuurlijk niet alleen bepaald door de extra lange rijstijd.

Wat leuk, ik heb ze gegoogeld en wij hebben een 'Vlaamsch Broodhuys' in de buurt, ik ga daar eens langs. Ik ben een echte broodliefhebber. Er zijn 5 zaken in de randstad.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op PlusOnline Afslankservice kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.